Etiketter

måndag 7 september 2009

kryddhyllan

Jag bor nu i göteborg. I kollektivet "Kryddhyllan" (fd.Blomman) Det är rätt bra, jag har en mjuk säng, egna dörrar till badrum och balkong, två trevliga sambos.
Jag är "old spice"
Christophe är "man spice"
och Kajsa är .. jag tror inte vi kommit fram till vad hon är för spice än. Jag skulle nog kalla henne "stuff spice". Hon samlar nämligen på allt, till min stora glädje. Behöver man plåster, vattenpistol, skinnväst så kan man vara lugn. Kajsa säger bara "Det har jag!" och så får man låna. bilder kommer snart...

-Vem på kryddhyllan är den bästa elektrikern?
-Kan-elen!

2 kommentarer:

Öronräv sa...

attans, glömde bort att du skulle iväg. jag som tänkte be om en fika.

Fanny Felicia Toresdotter sa...

ja, här går det undan!
men var inte ledsen, kommer om ett par veckor för att gå på kalas och annat. då fikar vi-järnet.