Etiketter

torsdag 20 augusti 2009

bli smal jävligt snabbt

Om man googlar "bli smal jävligt snabbt" kommer det fram en sida som tipsar en hur man ska göra för att bli stark, det är kanske det jag vill.. "bli stark jävligt snabbt" och lite smal. Iaf, man ska börja med att simma 10 längder, först framåt och sen bakåt. sen ska man simma allt vad man har, 50 meter framåt (hoppas det är två längder annars blir det svårt att hålla reda på) sen vila, toksimma, vila, toksimma 10-15 gr beroende på kondition. Jag bestämmer mig för att testa imorgon, jag ställer klockan på 05.45 och sen cyklar jag till badhuset och simmar lite med pensionärerna!
pussochkram

2 kommentarer:

Öronräv sa...

men hallå, du badar inte på badhus av ren princip. det vet jag, det har du sagt till en lärare.

ljög du? :(

Fanny Felicia Toresdotter sa...

jag vet, men jag tänkte att jag kunde träna mig själv väldigt tidigt på morgonen när ingen annan var där, men så fel jag hade. där var tusen tanter och badvakter.. huj